Thursday, February 14, 2019

γαριδες σε λαδοκολλα

https://qxssdfne.blogspot.com/2019/05/blog-post_56.html
πλευση βαρελας
γαριδες σε λαδοκολλα

Ένας από τους σπουδαιότερους σκηνοθέτες του παγκόσμιου σινεμά επιστρέφει με μια ακόμη αριστουργηματικά σκηνοθετημένη, καυστικά επίκαιρη σάτιρα. Είναι φυσικά, ο Μίκαελ Χάνεκε.


Μη σας παραπλανεί ο τίτλος: τίποτα το «happy» δεν υπάρχει στη ζωή της οικογένειας Λοράν. Η Αν (Ιζαμπέλ Ιπέρ) έχει αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση από τον πατέρα της, Ζορζ (Ζαν-Λουί Τρεντινιάν) λόγω της προχωρημένης του ηλικίας.


HAPPY END S21


εις θάνατον

Η Αν έχει επίσης να διαχειριστεί τις πιθανώς καταστροφικές συνέπειες ενός εργατικού ατυχήματος σε ένα από τα εργοτάξια της επιχείρησης, το οποίο ίσως είναι σφάλμα του γιου της και μελλοντικού διαδόχου της στην κεφαλή της εταιρείας (Φρανζ Ρογκόφσκι), ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζει τον γάμο της με τον Λόρενς (Τόμπι Τζόουνς).


https://xzbyzifn.blogspot.com/2019/04/blog-post_63.html

HAPPY END S31


Εν τω μεταξύ, ο αδερφός της (Ματιέ Κασοβίτς) αναλαμβάνει την επιμέλεια της έφηβης κόρης του από τον πρώτο του γάμο (Φαντίν Αρντουάν) μετά τη μυστηριώδη δηλητηρίαση της μητέρας της και πρώην συζύγου του. Κι εκείνος, όμως, κρύβει μυστικά, τα οποία θα μπορούσαν να βάλουν σε κίνδυνο τον δεύτερό του γάμο…


HAPPY END S41


Κάτι σαν ανεπίσημο σίκουελ του υπερ-επιτυχημένου «Αγάπη» (Χρυσός Φοίνικας και Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας), το «Happy End» σημαίνει ταυτόχρονα την επιστροφή του Χάνεκε στις θεματικές που τον έχουν απασχολήσει περισσότερο στην καριέρα του: η νοσηρότητα που κρύβει μια μπουρζουά οικογένεια, η ένταση ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές και κοινωνικές τάξεις, η υποκρισία της κοινωνίας απέναντι στους πιο αδύναμους, η βία που ξεπηδάει ξαφνικά από τις αναπάντεχες στιγμές, οι πληγές που έχει δεχθεί η ανθρώπινη επικοινωνία παρά την αφθονία της τεχνολογίας. Και το κάνει χωρίς να χάνει το χαρακτηριστικό του χιούμορ. Ντύνει την ιστορία του με αριστουργηματικά καυστικές στιγμές, όσο οι χαμένες ψυχές στο κέντρο της προσπαθούν να βγουν από τα αδιέξοδά τους, σε ένα πορτρέτο μιας οικογένειας και μιας κοινωνίας, σε βαθιά κρίση.


HAPPY END S71


Συνάντηση με τον σκηνοθέτη ΜΙΚΑΕΛ ΧΑΝΕΚΕ



Η εικόνα της οικογένειας στην ταινία είναι κάπως αποκαρδιωτική.


Καθόλου, τη βρίσκω ρεαλιστική (γέλια).


Στα αλήθεια;


Ναι, πραγματικά!


Όταν γράφατε την ταινία, είχατε στο μυαλό σας τον Ζαν-Λουί Τρεντινιάν και την Ιζαμπέλ Ιπέρ; Θέλατε να συνεργαστείτε και πάλι μαζί τους;


Ναι, φυσικά, το ήθελα πολύ. Όταν ο Ζαν-Λουί είπε ότι θα τολμούσε να δουλέψει και πάλι μαζί μου, στρώθηκα και άρχισα να ψάχνω τι θα μπορούσε να είναι αυτό. Είμαι αφοσιωμένος στους συνεργάτες μου. Όταν δουλεύω καλά με κάποιον, είναι εύκολο να εμπνευστείς.


HAPPY END S111


Πώς εκδηλώνετε την εμμονή σας στη λεπτομέρεια στα γυρίσματα;


Αν δεν αναπτύσσεις εμμονή με αυτό με το οποίο ασχολείσαι, τότε δεν ανήκεις στη δουλειά αυτή, ή σε όποια καλλιτεχνική έκφραση. Δεν είναι επιλογή, δεν αποφάσισα δηλαδή να είμαι εμμονικός. Απλώς έτσι είμαι! Δε μου αρέσει όταν δε δουλεύει η σκηνή – αν δε μου βγει, επιμένω μέχρι να βγει.



γαριδες σε λαδοκολλα

No comments:

Post a Comment