Thursday, April 18, 2019

φαρμακεια νικαια λαρισας

https://smiucgkm.blogspot.com/2019/05/blog-post_11.html
https://anolrrhx.blogspot.com/2019/04/blog-post_69.html
φαρμακεια νικαια λαρισας
«Μου είπε να του βάλω παντόφλες και τον σκότωσα»: Τι είπε ο δράστης της δολοφονίας στον Κορυδαλλό

«Μόλις μπήκε στο κελί μού είπε: "βάλε μου τις παντόφλες και φτιάξε μου καφέ". Μου φερόταν σαν να είμαι υπηρέτης του, φρόντισα, όμως, αυτές να είναι οι τελευταίες του λέξεις»: με αυτά τα λόγια επιχείρησε να δικαιολογήσει στους αστυνομικούς ο δράστης της ανθρωποκτονίας στον Κορυδαλλό, την εν ψυχρώ δολοφονία του συγκρατούμενού του χτες (14/01) το πρωί.


Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δράστης και το θύμα που είναι συγκατηγορούμενοι στην υπόθεση δολοφονίας του δικηγόρου Μιχάλη Ζαφειρόπουλου, άγνωστο γιατί, βρέθηκαν χτες στο ίδιο κελί με αποτέλεσμα ο δράστης να βγάλει ένα αυτοσχέδιο μαχαίρι που είχε και μπροστά στα μάτια άλλων συγκρατούμενών του να κατακρεουργήσει το θύμα του.




  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr.



φαρμακεια νικαια λαρισας
τι ειναι η διμοιρια
μικρο κομματι που προηλθε απο τριβη

No comments:

Post a Comment